پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 226156
ساعت شني براي عزل منصوريان راه افتاده!
تاریخ انتشار : 1395/06/11 08:53:48
نمایش : 1253
نتايج ضعيف استقلال باعث شده تا ساعت شني براي منصوريان راه بيفتد و شمارش معکوس عزل او آغاز شود.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حالا ديگر حرف زدن از برکناري سرمربي استقلال يک «تابو» نيست؛ همان‌طور که مديران اين باشگاه هم در قياس با روزهاي آغازين حضور منصوريان مصاحبه‌هايي به مراتب کمتر و کمرنگ‌تر در حمايت از او انجام مي‌دهند. همه اين موارد بيانگر آن است که اگر استقلال طي دو هفته آتي خوب نتيجه نگيرد و مهم‌تر از آن، در دربي مغلوب شود، عده‌اي ديگر منتظر جبران مافات منصوريان نمانده و حتي شايد به او مجال استعفا هم نداده و خودشان او را برکنار کنند. اين طبيعت فوتبال بوده و انصافاً منصوريان هم تا اينجاي کار ضعيف نتيجه گرفته و اگر قرار باشد 2 هفته ناکامي مضاعف و شکست مقابل پرسپوليس هم به آن اضافه شود، آنگاه ديگر بديهي است که اين تيم همين اول کار بايد قيد ليگ برتر را بزند و فقط روي جام حذفي و ليگ قهرمانان آسيا حساب باز کند بنابراين اگر استقلال دربي را ببازد و عمر دوران مربيگري منصوريان در استقلال تمام شود، جاي هيچ گله و شکايتي باقي نمي‌ماند و قطعاً طيف وسيعي از هواداران استقلال هم آن زمان به منتقدان او بدل شده‌اند.

فريبا، راه‌ حل يا دوراهي!

استقلال حالا يک مدير فني هم بالاي سر تيم مي‌بيند. بهتاش فريبا تا قبل از اينکه حکم بگيرد مشاور غير رسمي منصوريان بود و رابطه بسيار خوبي هم با او دارد. اصلاً مي‌گويند اعطاي حکم مديريت فني به او با نظر مستقيم خود منصوريان و اصرار اين مربي بوده است. حالا فريبا آمده و قرار است کمک‌حال آبي‌پوشان و در رأس آنها، منصوريان شود. بدون شک حضور بهتاش اگر کمک‌حال استقلال نباشد، حداقل در شرايط کنوني ضرري هم به تيم نمي‌رساند چون او و سرمربي تيم در يک راستا حرکت مي‌کنند. الان استقلال اين شانس را دارد که مدير فني و سرمربي‌اش يکديگر را دفع نمي‌کنند و به جاي اينکه انرژي خودشان را صرف دفع کردن همديگر کنند، آن را براي حل مشکلات تيم به کار مي‌بندند اما... حالا که مدير فني آمده و قرار است بر کار منصوريان نظارت کند، تکليف استقلال کاري سرمربي هم بايد مشخص شود. بديهي است که منصوريان حالا ديگر نبايد به توپ فوتبال بدل شده و بر سر هر موضوعي به هر کدام از مديران ارشد باشگاه جواب پس بدهد. منصوريان بايد قاعدتاً فقط به فريبا توضيح بدهد و بس؛ غير از اين هر چه باشد، راه غلطي است و استقلال کاري‌اش را زير سؤال مي‌برد. حتي در اين شرايط رضا افتخاري هم نبايد طرف حساب سرمربي باشد و منصوريان فقط بايد بهتاش فريبا را به عنوان مافوق بالاي سرش ببيند نه اينکه هر هفته مجبور باشد مديران استقلال را قطار کرده و به هر کدام از آنها بابت شرايط فني تيم توضيح داده و مؤاخذه شود. به هر حال حالا که ساعت شني براي منصوريان راه افتاده، بايد استقلال کاري‌اش هم حفظ شود تا بعداً هر نتيجه‌اي که حاصل شد جاي گلايه براي هيچ‌ کدام از طرفين باقي نماند.

منبع:خبر ورزشي

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html